Wednesday, December 11, 2013

INSPIRATION: dicker boots


If there was one designer shoe I really want to own, my answer is the dicker boots from Isabelle Marant.



Elke foto, maar echt elke foto die ik op een blog of pinterest zie passeren met die botjes, dan denk ik: Damn Laurein, schaft die u ne keer aan! Mijn lieve nicht merkte vorige week nog op dat ik in elke winkel meteen grijp naar platte schoenen of een kleine hak. Lichtelijk waarheid, ik moet op mijn job een X-aantal kilometers doen en vertrouw mij dan zijn comfortabele botjes een must.

Maar de affectie die ik heb met de dicker boots is mooi, nu denken jullie misschien, enfin die schoenen zijn al een half jaar uit de mode... Ze geven mij een tijdloos, maar vooral stijlvol gevoel. En zo fijn om te zien dat mensen ze in allerlei stijlen combineren. Persoonlijk zou ik nu wintergewijs gaan voor een lekker warme knit met hemdje onder, skinny jeans en blazer. 
Ook de su├Ęde stof maakt de schoenen zo prachtig, maar ook extra zorg gezien het niet zo "sterk" is als leer. Maar ze blijven een winner voor mij.


Nu enkel nog de eurotjes bij elkaar sparen en de stap naar mijn eerst designer schoenen te zetten...

3 comments:

  1. Ik ben ook fan, amai! Ze lijken gewoon symbool te staan voor een superfijn stijltje, zo goed als elke outfit die je on line tegenkomt met die botjes, zou ik zo ook willen dragen! En het zijn klassiekers he ;)

    ReplyDelete
  2. Heel mooi modelletje, passen goed onder een broek als een rokje/jurkje! Mss vind je wel ergens een paar dat er op lijkt. Zou het persoonlijk wel moeilijk hebben om er zoveel geld aan te geven :)

    ReplyDelete
  3. Ja, echt tijdloos! Hele mooie schoenen!

    ReplyDelete

Thanks for reading!

You can always contact me on laurein.h at gmail dot com or @laurein on twitter.

PLEASE DON'T USE MY PICTURES WITHOUT PERMISSION

Gelieve geen foto's te gebruiken zonder toestemming. Ze zijn allemaal door mezelf gemaakt of hebben een bronvermelding. Indien je er wel gebruik van wil maken, gelieve me te mailen.