Friday, December 27, 2013

november & december in #instagram

Ik kan amper nog wachten tot wij op skivakantie vertrekken naar Zuid-Tirol. En wanneer je een almdudler drink, dan is dat gevoel nog veel erger!
Woensdag is WIJ-dag, dan trekken Tom en ik erop uit. Gewoon samen iets doen, liefst van al enkele uurtjes spenderen in Zebra.
Okay, ik geef toe... Deze is nieuw in mijn collectie, maaaarrrr gewonnen via le chat noir. Fantastisch toch?
Op zoek naar deze case: Another case
Antwerpen, ik zie u graag!
Kleine shot van mijn Illy filmpje, al ben ik nu meer op thee aan het leven.
De meeste van mijn vrienden zeggen: "Lau, ge werkt toch echt nie veel". Wel werken in retail in combinatie met sport, heeft de uitkomst dat vergaderingen eindigen met een sportactiviteit. Bij deze: ik deed mee aan een initiatie kunstschaatsen en JA ik slaagde erin om een pirouette te draaien!
Vroeger had ik altijd een stash Caffènation in mijn keuken staan, nu was het lang geleden. Ook fijn om nu mijn bonen zelf te malen met mijn nieuw elektrisch molentje!
Nadat selfie het woord van het jaar werd, dacht ik dat deze foto ook wel een plaatsje op mijn blog verdiende! 

Sinterklaas wordt elk jaar creatiever en innovatiever, heel fijn om zo op te staan!

1 comment:

  1. Fijnnnnn! En boe-hoe, bij mij was Sinterklaas niet zo creatief hoor...

    ReplyDelete

Thanks for reading!

You can always contact me on laurein.h at gmail dot com or @laurein on twitter.

PLEASE DON'T USE MY PICTURES WITHOUT PERMISSION

Gelieve geen foto's te gebruiken zonder toestemming. Ze zijn allemaal door mezelf gemaakt of hebben een bronvermelding. Indien je er wel gebruik van wil maken, gelieve me te mailen.