Wednesday, January 8, 2014

Hello Maastricht!

Dus ik ben al een tijdje geleden naar Maastricht geweest, maar mijn klein verslag volgt nog. Eigenlijk was het een blitzbezoek, dus ik ben zeker van plan om in de toekomst langer te gaan. Mijn zeer goede vriendin Femke, also seen here, zit daar op kot. Dus om het aangename aan het nuttige te koppelen ging ik op bezoek.

Wel ik heb zo'n rare fetish voor steden aan het water, dat straalt zoiets uniek uit. Zo hou ik ook enorm van Gent en natuurlijk Antwerpen. Maar Maastricht geeft mij zeker dit gevoel ook, de stad is een mix van oude en nieuwe gebouwen door elkaar.


Nadat ik in de late namiddag was gearriveerd, hebben we inkopen gedaan voor ons feestdiner. We hebben rustig bij gebabbeld en uitgebreid gekookt. Er stond Cannelloni met ricotta en spinazie op het menu, yumm!

's Morgens zijn we vroeg opgestaan en ben ik het stad ingetrokken terwijl Femke naar de les ging. Tijdens mijn tour door de stad heb ik bij Taart en de Polare en uitgebreide stop gemaakt.
Ook is deze stad een heerlijk shopping paradijs, alles ligt relatief dicht bij elkaar en er zijn veel gezellige steegjes. Elke persoon zal er zijn smaak wel vinden, natuurlijk zijn er ook speciallekes te vinden. Ik ben alvast fan van het shopping-aanbod!

Daarna zijn we gaan lunchen in La Place, een keten naar mijn hart. Overal in Nederland te vinden en al even in Antwerpen, wie er nog niet geweest is, zeker langs gaan!

Maar nog meer, bezoek Maastricht! Dat is nog meer de moeite hoor.


4 comments:

  1. Ooh Maastricht, nog nooit geweest maar wil er zeker eens heen! Mmh cannelloni is zo lekker… Ik zou daarvan kunnen blijven eten! Enne, vraagje, met welk appje heb jij je foto's bewerkt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Met a beautiful mess gedaan, ik vind het een goeie en leuke app. Andere foto's via retro X op macbook!

      Delete
  2. Ik ben er al zo lang niet meer geweest! Vroeger gingen wij met het gezin daar nog wel eens kerstinkopen doen... dringend nog eens een bezoekje brengen!

    ReplyDelete
  3. waaaa! zoveel taart! ik was er in juni, ook een blitzbezoekje. ik was er maar 3 uurtjes denk ik, haha. maar de winkelstraat heb ik toen wél gezien ;) xo

    ReplyDelete

Thanks for reading!

You can always contact me on laurein.h at gmail dot com or @laurein on twitter.

PLEASE DON'T USE MY PICTURES WITHOUT PERMISSION

Gelieve geen foto's te gebruiken zonder toestemming. Ze zijn allemaal door mezelf gemaakt of hebben een bronvermelding. Indien je er wel gebruik van wil maken, gelieve me te mailen.