Wednesday, May 21, 2014

Tinsel

Na veel foto's op instagram te zien & dat zag er overheerlijk uit, kon ik niet weerstaan aan een bezoekje. Tinsel is een zaak waar je culinair kan genieten, met een mooi interieur!

De kaart is subliem, veel keuze uit koffie, thee en huisbereide ice tea. Eerlijk gezegd moeilijke keuze voor mij! Ze bestaat vooral uit ontbijt, specials zoals american pancakes en gekookt eitje met soldaatjes. Maar daarnaast is er ook verse dagsoep en heerlijke sandwiches te krijgen.

Het ontbijt is fijn om te bestellen, je krijgt een mandje met allerlei potten charcuterie en in het midden van de zaak staat een koffiemachine en warme thee. Je kan dus zoveel bij halen/tanken als je wil. 
Alles wordt heel verzorgd bereid en met verse producten, de dames zijn dan ook in actie te zien. 


Ik bestelde een sandwich met warme geitenkaas en appel, je krijgt een lekker grote portie op je bord. Tom bestelde een 'smuls' aka een broodje gezond met hesp, we hadden beiden een tevreden gevoel na onze portie. Voor te drinken hebben we voor espresso en cappuccino gekozen, lekkere koffie en juist bereid. Daarna heb ik ook de groene ice tea geproefd, eerlijk gezegd een van de beste ooit gedronken! Jammer genoeg had ik al te veel gegeten, want er stond een lekkere portie american cheesecake in de toog. Maar die zou ik echt niet op krijgen...

Wij waren vooral fan van de fijne dressing & de divers smaken van het eten. De kleine oppervlakte en de knusse inrichting was ook een pluspunt, een plaats in't stad waar je kan genieten van je maaltijd. En natuurlijk tegen democratische prijzen, zeker de moeite om even van het drukke centrum naar het Zuid te trekken.



2 comments:

  1. Leuk! Ik wil er graag eens naartoe :)

    ReplyDelete
  2. Mijn vriendinnen en ik willen hier al zo lang eens gaan ontbijten! Er komt elke keer iets tussen, maar het moet er binnenkort toch echt eens van komen!

    ReplyDelete

Thanks for reading!

You can always contact me on laurein.h at gmail dot com or @laurein on twitter.

PLEASE DON'T USE MY PICTURES WITHOUT PERMISSION

Gelieve geen foto's te gebruiken zonder toestemming. Ze zijn allemaal door mezelf gemaakt of hebben een bronvermelding. Indien je er wel gebruik van wil maken, gelieve me te mailen.