Wednesday, May 21, 2014

Photography: new life



Ik heb lang, te lang naar mijn zin hierover moeten zwijgen. Maar nu mag ik het EINDELIJK delen met jullie, namelijk het feit dat ik tante ga worden! Beeld uzelf maar in, ik ben die-hard aan het shoppen in de action en we krijgen telefoon. Ik dacht dat mijn mandje vol goodies uit mijn hand zou vallen, zo blij waren we...
 
Een ander enorm leuk iets, is dat ik Hanne gedurende 9 maanden mag volgen. Haar buik zien groeien, het uitkijken naar dat kleintje en zwaar aftellen. En geloof mij, ik vind het ongelofelijk, altijd ben ik een kindervriend geweest. Maar tantie worden is nog net iets specialer, omdat ik zelf een enorm goeie band heb met mijn eigen tante.
 
Dit is mijn eerste reeks en er zullen er nog wel volgen, om het kleintje al zeker een mooie babyboek te bezorgen!
 

Geniet ervan, zoals ik elke keer opnieuw doe!



2014_04_21
IMG_4445 
2014_04_213 
IMG_4435kopie  

3 comments:

  1. Oh wat leuk! En zo kan jij ook meegenieten met de zwangerschap door mooie foto's te maken :)

    ReplyDelete
  2. Superleuk met dat krijtbordje erbij! En proficiat natuurlijk :)

    ReplyDelete

Thanks for reading!

You can always contact me on laurein.h at gmail dot com or @laurein on twitter.

PLEASE DON'T USE MY PICTURES WITHOUT PERMISSION

Gelieve geen foto's te gebruiken zonder toestemming. Ze zijn allemaal door mezelf gemaakt of hebben een bronvermelding. Indien je er wel gebruik van wil maken, gelieve me te mailen.