Monday, June 2, 2014

My first baby gift!



In voorgaande blogpost hebben jullie het goede nieuws al gelezen, ik ben tante in wording en dat doet wel iets met ne mens. Dus meteen dacht ik aan: een cadeau van euforie. Maar ik wou niets "ordinair" kopen, mijn excuses om hiervoor kort door de bocht te gaan, kruippakjes en tutjes zijn ook heel schattig!
Toch was mijn plan was om zelf iets te knutselen... Gezien wij op het werk een drukpers hebben voor textiel was het niet zo moeilijk om snel wat met Photoshop te knutselen.

De rompers komen van Zeeman, ongelofelijk goedkoop, juist 2 euro! Een reden om het nog eens te maken als het kindje wat groter is of als ze de naam ervan verklappen.
De eerste romper is in naam van Tom gemaakt, hij zal peter worden. Als drummer in hart en nieren dachten we dat dit wel toepasselijk was, maar misschien gaat da kleintje minstens even goed als de papa zingen.. Who knows... Ander pakje toepasselijk voor mijzelf, ik heb nu al medelijden met het feit dat hij of zij meer een Canon lens zal zien dan mijn gezicht. Hopelijk levert het mooie foto's op, enfin daar ben ik vrij zeker van.

Ook kocht ik een witte beanie aan, daar wil ik nog graag de naam op drukken. Het is wel tof om toch een vrij goedkoop en origineel cadeau te geven. Ik ben een tevreden tantie met mijn geslaagd eindresultaat!

Who likes diy?

4 comments:

  1. I like! En zo tof dat jullie een drukpers op 't werk hebben, da's echt wel kei gemakkelijk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt waar, altijd originele cadeau's last minute :)

      Delete
  2. Oh das echt heel erg leuk gedaan, vooral omdat het zo persoonlijk is!

    ReplyDelete

Thanks for reading!

You can always contact me on laurein.h at gmail dot com or @laurein on twitter.

PLEASE DON'T USE MY PICTURES WITHOUT PERMISSION

Gelieve geen foto's te gebruiken zonder toestemming. Ze zijn allemaal door mezelf gemaakt of hebben een bronvermelding. Indien je er wel gebruik van wil maken, gelieve me te mailen.